Salongsberusad.


I Lördags kväll var vi på Salongen vid Fredsgatan och firade Martin som fyller 29 idag! Jag tror faktiskt att jag gillar det, vi hade iallafall en skön och rolig kväll och lärde känna lite nytt folk vilket inte händer lika ofta längre. Var in en snabbis på F12 men fick klaustrofobikänningar efter en halv minut så jag gick tillbaka till trygga Salongen å satte mig vid vårat bord istället. Hade jobbat några timmar på dan på Cali och kände mig trött och såsig när jag kom hem och trodde hela kvällen förstörd, men repade mig som sagt. Alkohol och goda vänner kan göra underverk ibland!



 
                      Födelsedagsbarnet Martin och Boppi.



                                         Annika och Mia.



                          Martin, Yousef, Boppi, Nathan och jag.



           Cigaretttjejerna, extraknäck för fattiga bloggerskor?



                                           David och Ida.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0