Byxormar.....

Som ni kanske minns blev jag ganska så "whipped" av Annika när jag dissade hennes jeans med ormskinnstryck för några månader sedan! Sedan dess har hon skaffat sig tre par till, ett par gröna, ett par gråa och nu senast ett par beiga!Men nu har till och med jag börjat gilla ormar som tur är...   En annan som också gillar kallblodiga reptiler är Annika's designer Helena som har bloggen "FITTXFACED!" där man kan få en inblick i vad min flickvän och Helena "igentligen" gör på dagarna!....






                                                          (bilder: FITTXFACED!)



.

Kommentarer
Postat av: Annika´s designer Helena

Vilken tur att du accepterat byxormarna!

Vi älskar djur. Alla djur. Giraffen next!

2009-03-19 @ 20:00:06
URL: http://www.fittxfaced.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0