Jag kom, jag sågade, jag gick...



Var förbi Scandic Malmens nyinvigning igår efter jobbet. Shit! Tydligen har det tagit tre år att renovera och snygga till entrén, resturangen/ baren och atriumet, resultatet? Skitfult och tråkigt med fula Rolling stonesscreentryck på väggarna runda sittkuddar och annat krafs som man skulle kunna förvänta sig på något litet stadshotell i en småstad ungefär. Fick en obehaglig känsla av att jag befann mig på den inofficiella förfesten till Melodifestivalen när jag stod där imellan 40-åriga pudelrockare och frisörer i vita stövlar och "partytoppar". Står och kollar lite på när Magnus Carlsson från Weeping Willows gästar Klubb Killers som spelar i Atriumet när jag råkar höra två besvikna tanter i illasittande skinnbyxor bakom mig: "Jaha, Magnus Carlsson? Ja trodde de skulle vara Agnes Carlsson som skulle sjunga?!" Nä, hoppas att dom river "Malmen" inom en inte allt för lång framtid! Sen gick vi vidare till Indigo istället...




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0