Weekender's.


Hej bröder & systrar! Om en och en halv timme drar jag till landet några dagar för att måla klart min tavla, äta och drick gott och bara hänga löst! Om du däremot stannar i stan denna långhelg så finns det ju massa utgångsmöjligheter, Ikväll är det premiär av årets Humlan som alltid brukar vara ganska trevligt, imorgon är det näst sista gången Mykonos bjuder upp till dans på Riche med Adrian Nilsson bakom skivtallrikarna vilket alltid bådar gott, och på fredag får ni för bövölen inte missa att gå till Tranan där mina forna Riminibröder får finbesök av Eric Duncan från Rub N' Tug! He knows how to get the party starti'n! Första sommaren vi körde Rimini Spybar kom Eric "Dunks" förbi en kväll efter att ha spelat på HolidayF12 och avslutade hos oss med ett en och halv timmes magiskt grymt discoset! Alla ni som var där vet vad jag snackar om! Det var blött, det var dekadent, det var Fucki'n awesome!






     Gå in å förpeppa på Eric DuncanBeats in space!



.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0