Söndagsfetto!

I söndags låg jag i sängen i stort sett hela dan. MTV körde The Hills-race så det fanns liksom ingen direkt anledning att gå upp. Vid sju börjar man så klart bli lite hungrig efter att bara ätit popcorn och druckit julmust, men man orkar inte laga mat eftersom huvudet fortfarande känns som en klump asfalt, efter långt övervägande ringer man och beställer en pizza med dubbel botten trots att man känner sig dageneftertjock, går dit tio minuter senare. Inne på pizzerian står en tjej som också väntar på sin pizza. Pizzabagaren börjar fråga mig -" Varför beställer du dubbel botten?" och jag säger att det är för att då smakar dom nästan som på Ray's pizza i New York, han fortsätter dilla om varför jag inte köper en panpizza istället, fast det inte är samma sak, tjejen får sin pizza och försvinner. -" Oj, hon fick din pizza!" säger bagaren plötsligt och springer efter henne, försent! Får vänta tio minuter till medans han bakar en ny, precis när den är klar kommer tjejen som fick fel pizza tillbaka, så helt plötsligt får jag med mig hem två pizzor med dubbel botten, lyckades dock bara äta en och en halv, söndagfetto som man är!



Kommentarer
Postat av: olle u

hahahaha

2008-12-18 @ 16:40:37
Postat av: Martin

Haffar du pizza på stället mittemot eller? Testade dom en gång, aldrig mer. Men det måste vara mer eller mindre oemotståndligt eftersom de är så nära.

2008-12-18 @ 20:04:16
Postat av: Kimps

Nä, Dom är ju skitäckliga! Går till Mosebacke eller Oliven på Folkungagatan..

2008-12-19 @ 14:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0