You've been tagged!

Vilken helg! Efter fem "vita" helger var det dax för ett sjöslag. Var på inflyttningsfest hemma hos "Käken" i Lördags. Började stillsamt å trevligt med drinkar och tilltugg, fortsatte med Spotifybattle, armbrytning och till sist hittade jag en spritpenna och började "hobbytatuera" önskvärt eller mindre önskvärt motiv på diverse kroppsdelar. Till sist när jag skulle dra till Spybar och möta upp Annika och hennes kompisar var klockan redan tio i fem, så jag bara mötte upp dom och så tog vi tunnelbanan hem. Tog en halvtimmes hårt skrubbande att få bort dom där jäkla spritpennstatueringarna by the way...




                             Behöver jag säga att "Käkbenet" vann....



                                       Ge mig aldrig en spritpenna......



                                                               för....



                                                           jag.........



                                                           slutar.....



                                                       aldrig!



                                                         Underdog.



                                                     Hopplöst nog.



                          Mrs. "Brunt hår, smala lår och långa tår".....



                                        och Mrs. "Crazy crazy partyhat"!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hmm...saknar bild på min fina "Born to kill"-tatuering... Selma var i alla fall stolt över att ha sin avbild på min arm!

2008-12-09 @ 22:46:32
Postat av: Kim

Oooops! Sorry, jag missade ett kort. Nu åtgärdat!

2008-12-10 @ 19:45:14
URL: http://tamtsaraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0