Eskilstunaminnen.

Häromdagen var Magnus Carlsson ( nej,inte schlagerbögen, och inte han som hade ett musikprogram på svt, och nej inte han som gjorde den tecknade tvserien Robin) inne i butiken å handlade lite och snackade sig varm om Italien. Då kom jag ihåg en incident som inträffade efter en Weeping willowsspelning i Eskilstuna när jag pluggade där. På vägen hem ser jag och tre kompisar E-tunas(Sveriges?) mest ökände skinhead Jonny Puma som står och pucklar på sin flickvän i en trappuppgång, så vi går fram och frågar -vad fan håller du på med!, varpå han svarar -skit i de du! och hans flickvän skriker -Jaaa, skit i det era jävla kommunister! och plötsligt dyker det upp ett gäng småbulor som stått och väntat precis runt hörnet, en skriker åt en av mina vänner som stod lite längre bort -Vad fan äre me dig!Haru fått ögon i julklapp eller?! vilket lät ganska roligt, så vi började asgarva vilket knappast gjorde stämningen lättare! Det hela slutade med att dom gick i en halvcirkel runt oss och skrek negerälskare och spottade på oss nästan hela vägen hem.Ahh, those memories!

Kommentarer
Postat av: Carl M

Mesiga bulor. De kunde väl i alla fall sparkat in en hippieskalle?

2008-11-07 @ 20:41:49
Postat av: Kim

Hehe,dom här var bara små softisar! Men jag kan glädja dig med att jag en gång blev skallad av en skinnbula i Avesta, min näsa är fortfarande lite sne!

2008-11-08 @ 12:40:24
URL: http://tamtsaraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0