Hej du gamle indian.

Hade nästan glömt bort hela mockajackamedfransar-upplägget som jag brann så för några månader sen, gick runt å letade i en massa secondhandaffärer men dom var antingen för små eller för stora eller helt enkelt för mycket! Nu plötsligt hittade en jäkligt fin fransmockajacka med en massa pärlor på uppe på Ralph LaurenNK av alla ställen! Fanns dock bara ett exemplar och den går loss på 7200 riksdaler vilket känns lite "over the top", tror inte att jag skulle ha den på mig tillräckligt ofta så att den skulle vara värd det. Alldeles nyss bildgooglade jag ordet "Indian" och fick upp nån konstig butik i Älvkarleby som kränger mockajackor och annat krimskrams....                 




Ahh! Vilken butik! Carl M, ska du med en sväng till Älvkarleby i helgen och hooka upp dig på ett par nya mockasiner och en drömfångare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0