Hrrmmmbrr.."



Fuckdjävlaskithelvetespissbajsöken-dag! Nu är det fan inte roligt, känner att jag håller på att explodera som Hulken, Jag är såååå sjuuuukt less på att stå bort min värdefulla tid i en tom butik hela dagarna för att sen gå hem å ligga framför teven och kolla på socialt handikappade idioter som försöker hitta nån att para sig med i nåt "underhållningsprogram" och bara vänta in den 25e Så att man kan inbilla sig att man börjar på ny kula.Så jävla tröstlöst! Har sån otrolig lust att supa mig aspackad ikväll och slåss.Lågkonjunktur,cancer,November,Tv och allt annat depp kan dra åt helvete!!!


( Nej, jag kommer inte supa å slåss ikväll och jag tänker inte skriva ett enda inlägg till innan jag har något roligt att berätta...                     ..Soo Long!)

Kommentarer
Postat av: Mats Engström

Kom igen nu butiksbiträdet, gör något viktigt och meningsfullt för vår eftervärld när det gäller teknikkultur, hjälp mig rädda lingrävaren! Spana in vad jag skrev under "grävskopa vs grävskopa"



Tack MATS

2008-11-21 @ 09:44:29
Postat av: Anonym

ok, du behöver aldrig mer kolla på vare sig "bonde söker fru" eller "ensam kvinna söker.." med mig igen. Någonsin. Visste inte att du tyckte att det var så hemskt. Förlåt för det.

2008-11-21 @ 11:45:42
Postat av: Mats Engström

Iofs ser jag aldrig på dylika program, eller så mycket TV över huvud taget, men det var inte meningen att jämföra tv-tittande med sånt som jag tycker är viktigt om det var så det uppfattades. "Kom igen" var mera ett uppeppningsförsök i syfte att få lite hjälp när du som du beskrev var väldigt låg.

Jag är som sagt intresserad av lingrävaren. Den såg intressant ut och komplett om än i dåligt skick. Vill du inte uppge var den finns så säg bara till så jag vet.



MATS

2008-11-21 @ 14:37:43
Postat av: Kim

Käre Mats!



Den enda informationen jag har om lingrävaren är att står i en skogsdunge ca en halvmil utanför Sala i Västmanland.Tyvärr har jag ingen aning om vem som äger den, den ser ut som den bara blivit dumpad.Om du vill ha en närmare vägbeskrivning kan du maila ditt telefonnummer till [email protected] så ringer jag upp dig! Lessen att du har fått vänta.

2008-11-22 @ 11:23:27
Postat av: Mats Engström

Härligt, jag mejlar telefonnummer. Skulle du kunna hitta igen platsen på Eniros karta och kunna mejla koordinaterna skulle det vara bra.



MATS

2008-11-24 @ 09:48:42
Postat av: JK

nej inte sluta blogga! du får väl göra karriär här då

2008-11-24 @ 16:04:54
Postat av: Kim

Nej, jag ska inte sluta. Kanske skriver något imorgon om det händer nåt kul....

2008-11-24 @ 16:13:54
URL: http://tamtsaraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0