Double impact.

Mina vänner Per Skoog och Mårten Tegnér hade en gång i tiden en teori om att alla människor i hela världen har en tjock dubbelgångare (dvs.en smal om du är tjock!), själv brukade jag ibland bli misstagen för någon annan långhårig skäggig typ med ölmage som folk träffade på konstiga efterfester (nä,det var inte jag). Igår var iallafall inne på Freemans Sporting Clubs hemsida och möttes av den här typen! Inte riktigt lika snygg, men ganska lik ändå!



                                                          Kopian.



                                                       Originalet.

Kommentarer
Postat av: Carl M

Är han den tjockare eller smalare, menar du?

2008-10-31 @ 11:41:58
Postat av: Kim

Före helgen var han den tjockare, men nu tror jag att rollerna har bytts...

2008-11-03 @ 11:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0