Low-tech.

Mitt liv är för tillfället ganska low-tech eftersom min dator hemma bestämt sig för att lämna jordelivet för gott! Har varit på G länge, men nu vill den verkligen inte starta upp längre! Trodde det skulle vara ganska skönt att inte ha någon dator hemma men insåg i måndags att jag nog är lite smått beroende, skulle kolla på teve men det kändes som jag hade sett varenda program sjuttifemtusen gånger (typ Seinfeldt, Simpsons, Scrubs, CSI mm.) så det slutade med att jag satt och kollade på text-tv som substitut för intranätet! Jag förstår inte varför text-tv fortfarande ser ut som på 80-talet, fast det känns lite charmigt på nåt sätt att sitta å vänta medans räkneverket bläddrar fram till nästa sida. Och så kommer jag att tänka på att här på jobbet använder vi "fax" i ganska stor utsträckning, det känns också ganska "off the hook", men men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0