PAYDAY!

Äntligen kan man börja använda kontokortet igen efter att varit relativt pank hela månaden. Det är konstigt att man aldrig lär sig att hålla i pengarna, jag räknar typ alltid med att ha åtminstone 1500 kvar den 15.e men det är sällan ekvationen går ihop, det kan ju bero på att man alltid tycker att man är värd att unna sig några middagar ute och nåt glas champagne runt löning efter att levt på nada i några veckor. Jag ska dock göra ett nytt försök att vara lite återhållsam den här månaden och laga flera middagar hemma, åka kommunalt och bara gå på gratisfester och roffa åt mig gratiskläder! Har börjat rätt bra faktiskt, fick en mycket trevlig Velourjacka av Linnea Velour som tack för att jag bjöd in till deras utförsäljning på Östgötagatan 48 i helgen till alla mina vänner på Fejsbook, och ikväll blir det mer gratisupplägg när Adidas styrt upp en liten förfest i några hotellrum på Berns för att fira det nya samarbetet med Jeremy Scott. Gratis är gott! 



                                             Livet är bra ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0