Two wrongs don't make a right.

Jag fick lära mig en läxa häromdagen, när det kommer till tjejer och kläder är det enda korrekta att ljuga om du inte gillar kläderna dom har på sig! Annika kom hemsläpandes med ett par röda jeans med ormskinnstryck från Topshop, i min enfaldhet trodde jag att hon skulle uppskatta min ärlighet så jag sa att dom såg lite billiga ut och att dom "kändes lite Avril Lavigne", med andra ord ett par tonårsbyxor! Det skulle jag inte ha sagt! Fick en rejäl utskällning om "att jag fick henne att må dåligt över att hon snart fyller 30" och sen fick jag genomlida resten av kvällen i tystnad. Nu har jag iallafall bett om ursäkt för min klumpiga åsikter, och byxorna ligger oanvända med lapparna kvar i en påse i hallen. Men kom ihåg det! Ärlighet varar inte längst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0