Nörden i mig.

Inte för att verka ödmjuk på nåt vis, men ibland gör det nästan ont att ha så många egenskaper och talanger som bara ligger å skräpar! Idag har det kliat i fingrarna hela dan, jag har tänkt att jag borde starta ett eget klädmärke som skulle täcka upp alla dom hålen av plagg jag saknar i dagens svenska mode, jag har funderat på att starta ett band med åtta trummisar som skulle heta "The eight drums" (kan bli svårt att hitta en replokal som skulle rymma åtta trumset!), kanske öppna en egen butik som på kvällarna skulle möbleras om till resturang för att få ut mer valuta för lokalhyran, och så har jag funderat på att flytta till Danmark och börja jobba som LegokonstruktörLegoland. Den sista idén fick jag faktiskt redan i våras när jag hemma hos mina föräldrar och en sömnlös kväll letade fram mitt gamla Lego och försökte bygga en båt av alla delar jag hade. Halv åtta på morgonen var jag klar och hade nästan använt alla bitar i min arsenal. Blev ganska nöjd själv faktiskt!








80cm lång, 30cm bred, 40cm, hög, öppfällningsbart bogvisir. Legonörd? Jag?



.Näe! Jag skulle bara behöva ett nytt kreativt spännande jobb som även utnyttjade mina sociala förmågor.....

Kommentarer
Postat av: asdf

näe, fy fan va bra. säg till när det vankas Alkohol vs. Lego Bash

2008-11-03 @ 13:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0