Sökes: Nytt vattenhål!



Idag är det tydligen vår på riktigt! Uteserveringarna här på Grev turegatan har varit överfulla av små skolkande brats som sitter och kedjeröker i sina märkesolglasögon och kindpussas med "greven" som har motionerat fram och tillbaka som en galning hela dan längs gatan. Ikväll ska jag dra ut en sväng och agera wingman åt en av mina bättre vänner som föll offer för "vårsingelsyndromet" som verkar drabba ganska många i år. Planen är att hålla sig borta från dom vanliga vattenhålen och försöka hitta några nya, kanske Salongen, kanske Story Hotel, vi för se vad kvällen bär i sitt sköte! Först ska jag dock gå och pussa lite på min flickvän som sitter på Riche med Mia. Trevlig helg på er!

.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0