Waiting for the witch hunt...



Då var det Skärtorsdag imorgon, vilket betyder att om man har en vanligt hederligt jobb så kanske man får gå hem några timmar tidigare, och har man små barn kanske man måste klä ut sig till en påskkärring och gå runt och tigga godis, eller så kanske man är en häxa och måste flyga till blåkulla. Jag kommer ihåg att jag läste i en tidning för några år sedan om en kvinna som påstod sig vara "häxa" och som bodde uppe i Norrland i en kåta och brygde te av sitt eget mensblod(!) ahh, inte så fräsht!Hittade lite fräschare recept på häxbrygder här. Själv kommer jag lyssna på det gamla punkbandet The Mob's "Witch hunt" och invänta min fyra dagar långa ledighet som börjar på Fredag. Nu ikväll blir det en liten avstickare till F12 Salongen, ses där eller? Glad Påsk på er bröder & systrar!




.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0