Wuthering heights.

Godafton suckers and cheesy lover's! Är nyligen hemkommen efter en långhelg i Sälen tillsammans med Annikas familj och vi hade det SKITKUL! Annikas syster Karin och hennes sköna kille Ted hade hyrt en stuga i Lindvallen åt hela familjen Björnberg med respektive som julklapp förra året, och helgen var det äntligen dags! Själv hade jag inte stått på en bräda på tio år (efter en skandalresa till Åre som jag kommer återkomma till vid ett senare tillfälle!) och var lite orolig att skulle behöva hänga i barnbacken och åka knappliften,men så fort jag hade spänt på mig brädan kom allt tillbaka, så det var bara att köra! Solen sken och det var förvånandsvärt mycket snö kvar i backarna som var nästan helt tomma på eftermiddagen eftersom skåningarna som hade Påsklov inte klarade av vistas på högre höjder mer än någon timme i stöten, låglandmänniskor som dom är, hehehe... Efter vi hade åkt klart grillade vi korv, bastade, åt trevliga middagar, lekte lejon med Eddie och sjöng Singstar tills "Tondövas RiksFörbund ringde och sa att det lät falskt!" Eftersom att det är emot mina principer att använda solskyddsfaktor ser jag nu som "Mao's lilla röda" i hela ansiktet, men det var det värt: "Better burn out, than fade away!"



















      Karin & Ted, tack än en gång! Vad sägs om nästa år igen?



.

Kommentarer
Postat av: A-K

Haha, tror jag kommer ihåg den där skandalresan till Åre! Gick ankarliften bra den här resan =D

2009-04-23 @ 07:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0