Några roliga saker som hände i Västerås i helgen.

Var på Annika's brorsas flickvän Sandras 30-årsfest i Västerås i helgen. Klarade mig utan att få nån fallskärmshoppare i huvet och hade ganska roligt, kanske på grund av:

1. Min "svåger" Ted köper mig två järn innan middagen, jag köper fyra till honom, han köper mig tio till...

2. Jag går ut och röker och från hotellentrén bredvid dräller det ut ett gäng dyngfulla ryssar med bandyklubbor och börjar skrika massa på ryska, en annan festdeltagerska som också är ute och röker säger nånting tillbaka på ryska och såklart kommer dom fram och börjar snacka, den ena ryssen pekar oblygt på mig och frågar nånting, var hon hon svarar, då börjar alla asgarva och ska skaka min hand. På vägen in frågar jag henne vad  som var såå roligt? -" Min ryska är inte så bra, så när dom frågade om du var min pojkvän, så råkade jag säga att du var min vännina!" Vilket ryssar verkar tycka vara VÄLDIGT roligt.

3. När Haddaway's "What is love" spelas för fjärde gången tröttnar jag på att försöka dansa och parkerar min ända på en stol och koncentrerar mig på drinkarna istället. Då kommer det fram en lite lätt överberusad kille i vit tajt t-shirt med väst och säger-" Asså ja hoppas du inte tror att ja flörtar me din tjej? Vi bara dansar lite!" Jag svarar -" Det är lugnt!" Men han bara fortsätter -" Äru säker, för du ser lite sur ut?" Jag -"Ja, jag är säker!" Han -"Så du är inte svartsjuk?" Jag -" Dude! kolla dig i spegeln! Jag tror inte att du kommer sno min flickvän!" Då gick han äntligen ...

4. Morgonen därpå vaknar jag upp av att Annika och Eddie 3 år, målar mina tånaglar röda. Sjukt ont i huvudet har jag också, men det var det värt!




                  Jag kan inte bestämma mig om röd är min färg?





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0