To beard or not to beard.

Slutade raka mig för några veckor sen och har nu fastnat i ett skäggdilemma, spara eller raka? Efter två veckor började det det klia och jag såg ut som Barry Gibb så jag bestämde mig för att raka av mig skiten men lovade Annika att göra det när hon var i Turkiet. Så i måndags var det dags, jag tog fram trimmern och skulle precis sätta igång men nånting tog emot, jag kunde helt enkelt inte. Nu har jag Googlat lite bilder för skägginspiration, kanske borde det låta växa lite till så jag får ett riktigt 70-tals burr på det hela och kanske färga det lite mörkare...



Mitt skägg för tillfället.



Ett mörkare skägg a lá Richie Tenenbaum?



Eller Fashionskägg? (Jaja jojo, det är samma sak!)



Eller köra en "Borg" och raka av skiten?



.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig raka bort skägget...snälla ha det kvar!

2009-01-19 @ 14:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0