Som man bäddar får man ligga!


Ahh denna sömnbrist! Det går inte å sova på nätterna, täcket är för varmt och sängen är för hård och för smal så jag måste sova på sidan, vilket mina klena axlar inte verkar klara av. Vi har bestämt oss för att köpa en ny bredare säng, men Annika vill ha en hårdare säng, vilket det verkar som dom flesta människor jag känner verkar föredra. Jag kan inte fatta det! Man vill väl ha en mjuk skön säng annars behöver man ju ingen säng överhuvudtaget, man kan ju i så fall lika gärna sova på en tunn bäddmadrass direkt på golvet! Eller? I helgen ska vi iallafall åka och kolla på ny säng och jag tänker föreslå att vi köper en sjukt mjuk säng så kan man lägga en Mdf-skiva under bäddmadrassen på Annikas sida. Sleep tight!...


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0