It ain't me babe!





Sååå! Då har man gjort det igen! Har sagt upp mig för andra gången på två månader, Helt klart någon sorts personligt rekord. Kom fram fram till att jag inte är nån "sneakerdude" trots allt, kände mig som värsta farfar'n när kidsen kom in och frågade efter "kattiga"basketsneakers med mycke flare eller en "mullig jacka", vad är det liksom? Har sprungit upp och ner till vårt pyttelilla lager och krängt Conversedojjor till rabiata mammor med döttrar som nästan grät för att det inte fanns vita i rätt storlek kvar. Så nu är man tillbaka på minus ett, det är ju lite så jag jobbar: Ett steg framåt, två tillbaka! Men det var ändå ett skönt beslut, som Robert Zimmerman brukade säga:

You're looking for someone how knows sneakers...

But it ain't me babe
No, no, no, it ain't me babe
It ain't me you're lookin' for, babe
...




.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hahaha, welcome to my world, har haft mitt spring i tre år. men nu är det över.

2009-06-15 @ 10:49:13
URL: http://www.probablysoldout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0