Sömnlös på Söder.




Ännu en helg till ända. En mycket trevlig sådan, men jag kan berätta mer om det sen. Kan aldrig sova på söndagsnätterna, vill liksom inte att helgen ska ta slut. Alldeles nyss var det ett gäng kids som hängde å skrek ute på gatan, jag tänkte ett tag ringa störningsjouren eller nåt men kände mig som en surig gammalgubbe så jag lät bli. Fem minuter senare hör jag ljudet av plåt som bucklar sig och nån som skriker HÄSSELBY HÄSSELBY! innan billarmet går igång och det blir ett jävla liv! Så nu står det ett gäng polisbilar här nere och poliser som lyser med ficklampor och skriver rapporter. Hmm måste följa utvecklingen.....                Finns det så man kan gå in å lyssna av polisradion på nätet? Eller måste jag köpa en gammal oldskool "grisradio"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0