Almost like twitter.

Jag fattar inte grejen med twitter! Eller jo, jag fattar grejen men tycker bara att det är så jävla tamt! Folk som knappt orkar uppdatera sin vanliga blogg ska nu sitta skriva små små meningar om ingeting speciellt var och varannan minut. Om jag hade twittrat hade min helg sett ungefär såhär:


Fredag

19:09.       Ska jag dra till Tranan? Borde jag ta med min väska? Nä jag stoppar kameran i fickan istället så jag slipper hålla koll på väskan.

20:35        Hmm, smådött på tranan! Ska jag dra till Måns en sväng?

20:55        Fem "dudes" står i Måns kök och kedjeröker och kollar Youtubeklipp. Primitivt men en jävla skrattfest! Ha! Kolla polacken som dyker rakt ner i isen!

20:59        Edvin bär skinnväst, jag gillar...

21:25        Jag får Pisk i Singstar! Om och om igen.

21:47        Alla målar naglarna lila, vi tar hundra kort! Oj neeeej, Jäger alltså?

21:52        Kalle ska du ha ett järn? Nähe då dricker jag din också!

21:59        Vinner i Singstar! YEEEEEEAH! Who's my bitch now!

22:43        Tillbaka till Tranan. Hade jag lagt mitt kort i baren?

22:50        Snick snack, jag draaar...       ..mig till minnes när jag var här en gång och skulle beställa en öl och lutade mig över ett ljus så mitt skägg började brinna och killen som står brevid slänger en öl över mig innan jag ens hann reagera!

22:55        Jag draaar!

23:23        Ahh Riche! Jag älskar Riche villkorslöst!

23:30        Annika, Ida och Mia, mer mer vin?

Lördag

01:45       Spybar. "No crepes for youu!" Ständigt denna fras till Julien i dörren...

01:55       Gubb gubb gubeligubb bla bla blaaaa!

02:00       - 05:00. Taaaaaaxi heeeeem! Kvitto? Nej tack!

10:21       Shit fuck fuck fuck! Var fan är min kamera? Shit shit shit!

11:10       Fortfarande inte hittat min kamera, kan ha glidit ur i taxin. Vad åkte vi med för taxibolag? 

11:12       Ah just det, den var gul. Alltså Arlandataxi?

11:13       Nej! 020.

11:46       Annika erbjuder mig tre hembakta semlor i utbyte mot att jag går till systemet åt henne...

14:47       Står på Systemet på Folkungagatan och hela butiken är en enda lång kö. En sextioårig gubbe med  alkisrött ansikte försöker tränga sig framför mig. mitt huvud värker och jag vill krossa en flaska i hans huvud, dumma jävel!

15:35       Systemet = avklarat! Nu ingredienser till en tonfisksallad!

15:40       Varför i helvete är alla avocados gröna och stenhårda, och varför var jag tvungen att ta med min kamera ut igår! 

16:00       Hemma igen. Annika har migrän, ingen utgång för henne ikväll. Jag köade på systemet i 50 minuter helt i onödan....

17:24      Kollar på komedin "Without a paddle" på fyran och vill bara att kroppens kemiska balans ska återfinna sig..

19:00      Family guy och The hills samtidigt ,ahh vilket dilemma!

20:33      Kanske världens bästa tonfisksallad! Den där irakiska olivoljan som Annika köpte i Istanbul gjorde pricken över i:et!

22:44     Sms:ar Salvan för att kolla om dom hittat min kamera på Spybar....

23:55    Fan, raderade jag den där bilden när jag var naken med endast en baseballhandske över om mera intima delarna?

23:59    Nej, det gjorde jag inte!

Söndag

01:55    Filmen "Blåsningen" med Robert Redford börjar på sexan. Bra skit!

04:35    Kollar på "Gudarna måste vara tokiga 2". Bra skit!

11:03    Annika har varit och tränat och köpt hem frukost och jag har inte städat.

13:05    Söderrunda och solen skiner!

14:37    Hälsar på Olle på Acne. Han säger att jag "ser ut som Scully!" Menar du som Sully i Dr Quinn? säger jag, ja det var det han menade! inte Scully i Arkiv x.....

16:55    Hemma igen och tvättid. Ooops! Hade visst glömt bort att det inte är skottår i år! Alltså ingen tvättid den 29 Februari. Annika är skitförbannad....

18:03    Mia kommer förbi och hänger och käkar middag, vi kollar på reprisen av "Den rätte för Rosing" och jag skäms mer på en timme än vad jag tror att jag gjort i hela mitt liv.

21:15    Försöker gottgöra tvättincidenten med att tvätta olagligt nattetid!

23:51    Kollar på reprisen av Criminal Minds medans Annika sover, vågar knappt gå ner och hänga upp tvättet på tork.

Måndag 

01:55    Sista avsnittet av Iceroad truckers, Rick får äntligen sparken och ingen åker genom isen den här gången heller!

03:22    Zzzzzzzzz....



.

Kommentarer
Postat av: Ida

Mer mer mer! I like!

2009-03-03 @ 23:29:26
Postat av: annika

jag säger detsamma!! mer av kim! älsklingskim!

2009-03-04 @ 13:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0