Hemmamannen.




Idag har jag hängt hemma hela dagen, den enda gången jag fick lite frisk luft var när jag gick ut och tog ett kort på grönskan från våran balkong medans det duggregnade. Det är lite frustrerande att inte veta vilka dagar man ska jobba, jag kan liksom få reda på om jag ska jobba imorgon samma dag eller kvällen innan, ikväll har jag tvättat kläder medans Annika var på derby mellan AIK och Djurgården. Det var förra sommaren under fotbolls-EM som jag fick reda på att hon gillar fotboll, själv hatar jag fotboll och föredrar faktiskt att tvätta sex maskiner kläder än att sitta 90 minuter och kolla på ett gäng mongon som jagar en boll, snark......


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0