"Hey! Mr. Tambourineman play a song for me"....



Fan! Jag somnade med tv:n på vid typ tio, men vaknade vid ett av att Annika inte kunde sova i våra nya påslakan som känns som sandpapper. Så jag gick upp och bytte påslakan och nu kan jag inte somna om! Ligger å tänker på "Bonde söker fru", råkade se en liten preview i torsdags av bönderna som kommer medverka, det var så tragiskt! - "Man tar livet lite som den kommer" var den två meter långa Småländska köttbonden Mikaels motto. Dude! Killen var 45 år, vägde säkert 160 pannor, bodde i källaren(?) mormor och morfarn's hus som han hade ärvt och såg ut som ett museum från hur man bodde på 50-talet på landet, hans mamma bodde i huset bredvid och kom dit och städade och lagade mat, hans största intresse var traktorer som han samlade på tillsammans med sin bror. Alltså han behöver ingen fru, han behöver seriöst all psykisk hjälp han kan få! Nu måste jag nog tyvärr kolla på programmet i höst för se hur det går för stackarn, men det kommer sluta illa! Kan rekommendera att gå in å läsa lite mer om Mikael här eller förresten kolla det här! "Ta livet som den kommer", vad betyder det egentligen? Typ, ingenting!  Äh, nu ska jag försöka sova lite...

.....Men lova att ni kollar det HÄR!




.

.

Kommentarer
Postat av: annika

Baby, förlåt, förlåt, förlåt!



Annica, jag är inte alltid så här hemsk mot din son! Jag lovar. Men det var som att sova i papperslakan!

2009-05-26 @ 06:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0