Pick-me-up.








Sprang på den här Chevrolet C10:an på Krukmakargatan häromdagen ( jag gissar bara att det är en C10 efter att försökt googla en kvart, jag kan ju faktiskt inte skit om bilar!). Förmodligen ägs den väl av nån halvlyckad reklambyråsnubbe som drömmer om att åka ut och campa, dricka Bourbon och skjuta en björn, eller åtminstone flugfiska lite öring med polarna. Till och med jag som gammal vegetarian och djurvän blir sugen på att jaga björn när jag ser den här bilen! Fast förmodligen använder han den bara till att åka till Prisextra och storhandla blöjor och två backar mineralvatten varannan vecka...                            ..Det går ju det med...




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0