Vinön 19/9.


Förra helgen var vi på 30-årsfest hos Annikas kompis Elin på Vinön. Vi hade planerat att åka från Stockholm ganska tidigt och käka lunch på Julitta på vägen men det slutade med att vi precis hann med sista färjan ut. Väl framme möttes vi av fint väder, bra stämning, tjuvfiskade kräftor och mängder av alkohol. Mitt under middagen när jag sitter och pratar med min bordsgranne går den förbaskade plaststolen som jag sitter på sönder och hela festen stannar upp medans jag håller ett kort improviserat tal till födelsedagsbarnets ära med ett trasigt stolsben i handen. Festligt värre!




Crazyhattupplägget!



Cocktailupplägget.



Birthdaygirl kör kräftupplägget.



Hjälmarenupplägget.



Nåt sorts urartat femkampsupplägg.



"Hattåväst"upplägget.



Kick out the chairs-upplägget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0