Eric Ericson.

Jag är ledsen men jag orkar inte skriva nåt idag! Tipsar istället om att köpa Brev till Clara och Tyra som är en samling av brevkorrenspondens mellan systrarna von Zweigberk och Eric Ericson, mannen som verkar befinna sig i gråzonen mellan att vara ett geni eller helt jävla vansinnig. Fick hans första utgåva av Brev till samhället  för några år sedan som jag tyckte var ganska rolig, så läste jag en intervju i Filter för inte så länge sen och fick upp ögonen för honom igen. "Råkade" stappla in på releasefesten av boken i på Riche i tisdags, så jag köpte ett ex. Här får ni en liten försmak!











                                         Apropå "penpals"....

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0